Pagina's

maandag 18 oktober 2010

Zondag 17 oktober Las Vegas 00u00 (NL 9u00)

Vandaag zijn we uit Anaheim vertrokken richting Las Vegas.
Rond half 9 hadden we onze Jeep volgeladen om naar onze 1e doel van vandaag te gaan: het nationaal park Joshua Tree. Wat enorm indrukwekkend park, een oppervlakte van meer dan 285.000 hectare. Afgezien van de auto’s die op de goed aangelegde wegen reden was de stilte indrukwekkend. Prachtige boom, die Joshua Tree, mooie rotsformaties.

We hebben hier zo’n 2 uur rondgereden om daarna de tank weer vol te gooien en mijn eerste fastfooshapje in de States (echt waar) bij Jack in the Box ;) te eten en richting de Mojave woestijn te rijden.
Wijds uitzicht.

En we genoten van zon en warmte want die had ons de laatste dagen in de steek gelaten. Maar hoe meer we richting Vegas kwamen hoe donkerder het werd. Tja en het regent in Las Vegas, het regent er nooit maar als ik er ben ... (was 2 jaar geleden in Barcelona ook al het geval :S) Maar om 18u00 waren we dan op onze hotelkamer met Strip-view! Wat een maffe stad, we hebben er nu 4 uur rondgelopen, maar het is echt een gekkenhuis.Wat dacht je van deze M&M winkel met 4 verdiepingen vol M&M's spullen...


Ik heb nu maar een paar foto's ingevoegd. Het kost me zoveel werk om de foto's allemaal te downloaden, uit te zoeken en vervolgens weer te uploaden in Picassa. En het netwerk is zo traag, dan maar even zo. Misschien een volgende keer meer foto's van Las Vegas. :)

Nu lig ik met zere voetjes op bed. Morgen weer op tijd op om een ontbijtje ergens te gaan scoren.
Werk ze allemaal, ik ga slapen. Gezien alle hectiek hier buiten, is het binnen heerlijk rustig. Truste.


3 opmerkingen:

  1. Hoi Judith, via jouw blog genieten wij met jou mee. Wat een ervaringen... je hebt wel het een en ander te vertellen na terugkomst hier! Wij zijn net terug van een weekendje in Mierlo: was minder enerverend dan jouw belevenissen, maar we hebben ook genoten. Enjoy the rest of your trip...
    Groetjes, Pauline en Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wouter18/10/10

    Ik wacht af naar nog meer wilde foto's en verhalen uit Las Vegas. Je weet het maar nooit als je 'the Hangover' hebt gezien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Wouter *grijns* er gebeuren hier maffe dingen maar zo wild heb ik het nog niet gezien ;)

    BeantwoordenVerwijderen