Pagina's

vrijdag 15 oktober 2010

Donderdag 14 oktober Anaheim 19u00 (NL 4u00 )

Tja het is zo druk nu met het congres dat ik geen tijd had om op dit blog een berichtje te plaatsen. Heb wel over gisteren geblogd op ons duoblog.
Het is echt heel enerverend. Vroeg op, rond 6 uur, de hele dag presentaties volgen, napraten, bloggen, naar netwerkfeestjes. Zodadelijk ga ik ook weer naar een beachparty (zonder beach en zon en warmte, helaas). Voor de dagen ziet het weer er wat minder uit. Hopelijk komen die voorspellingen niet uit, zou jammer zijn.
@Tobias: drink per dag minstens 1 Starbucks koffie :) die is hier op elke hoek zo wat te vinden.
Bedankt voor jullie reacties op t blog.
Na morgen zal ik meer aandacht aan jullie besteden.
Nu moet ik me om gaan kleden. We vertrekken over 10 minuten.


1 opmerking:

  1. Anoniem15/10/10

    hij je lijkt al een echt Amerikaantje.....elke dag Starbucks!! Vergeet je de frappecino niet uit te proberen :)

    Veel plezier verder,
    XXX
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen