Pagina's

zaterdag 23 oktober 2010

Vrijdag 22 oktober Hollywood 18u00 (NL 3u00)

jujuutje in Hollywood

Ik ben moe, vol van alle indrukken.
Hollywood is leuk om te zien. Hoewel elke hoek/straat/gebouw van wat hier te zien is op filmdoek of tv-scherm is vertoond, herken ik er niets van. Ik vind het maar een bij elkaar geraapt zooitje hier op Hollywood boulevard.Super toeristisch natuurlijk.
We zijn vanmorgen met open-bus-tour naar the hollywood-sign geweest. Ook door de bekende wijk en straat Beverly Hills en Rodeo Drive gereden. Ach er staan leuke huisjes, net zoals op de hills van Hollywood maar om daar nu zoveel miljoenen te moeten neertellen.
Ik geloof dat ik een beetje cynisch klink. Maar de Hollywood-scene is niet mijn wereld. Om nu de hele dag op jacht naar celebrities te gaan, we hebben er ook geen gezien. Ik vraag me af ik ze wel herkend zou hebben.
Natuurlijk is het leuk om over de Walk-of-Fame te lopen, het Kodak Theatre te zien waar elk jaar de Oscars worden uitgereikt en de beroemde theaters El Capitan van Disney en het oudste theater Grauman's Chinese Theatre met eigen ogen te zien.Ik denk dat ik gewoon te moe ben om nog iets op te nemen.
Over een uurtje gaan we nog een lekker hapje eten, ons laatste diner in Amerika. Morgenochtend willen we nog even over het strand lopen, daar lunchen om weer op tijd op LAX, vliegveld van Los Angeles te zijn om de auto in te leveren (Jammer Bart, hij kan niet mee, te veel souvenirs gekocht :P). We vliegen om 16u30 LA-time terug naar Nederland.
Dit is mijn laatste blogpost vanuit de States. Ik heb nog eentje geschreven met wat mij op is gevallen in Amerika, die post ik morgenochtend en dan is het afgelopen met mijn Amerikaans avontuur.
Volgend jaar weer USA, maar dan met man en kinderen naar New York!
Tot ziens in Nederland!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten