Pagina's

dinsdag 12 oktober 2010

Maandag 11 oktober Anaheim 21u00 (NL 6u00)

Lieve allemaal,

Na een lange reis ben ik dan echt gearriveerd in Anaheim en lig ik nu doodop met  mijn laptop in bed in het Desert Palms Hotel (dat een verbouwing ondergaat -vandaar de hoge korting zeker!- stucadoors lopen rond, dus ik voel me al helemaal thuis ;))
Na een bijna slapeloze nacht om 3u30 opgestaan en tegen 4u00 vertrokken om Marcel en zijn Susan op te halen. Mijn Frank was zo lief om ons te brengen. Het was niet te doen om met openbaar vervoer te gaan (ook de dag ervoor niet vanwege de winterregeling van de NS :S) Opvallend dat het al zo vroeg druk was op de Nederlandse wegen, je vraagt je af wat de mensen allemaal zo vroeg moeten.
Om een uur op 7 werden we afgezet bij Schiphol. Het zelf inchecken lukte net als de dag ervoor met het online inchecken niet. Maar via de balie gelukkig wel. Hoewel Marcel niet lekker zat met z'n 4 s-jes op z'n boardingpass (securitycheck), maar dat bleek achteraf niets in te houden. Koffiegedronken, de airportlibrary gezocht en gevonden, nog een hapje gegeten om te tijd tot het boarden te doden.
We vlogen met de Rio de Janeiro, een boeing 747 van KLM. Wat een groot ding zeg! Maar je hebt niet meer beenruimte dan in een charter hoor. Wel constant eten en drinken, een lekker kussentje en dekentje (was niet nodig, het was warm in het vliegtuig) én een eigen tv-tje met keuze uit tig films. Zoveel dat we geen tijd hadden om te slapen. Ik heb misschien 2 uur geslapen, maar wel 3 films gezien: Eclips, The Hangover en Knight and Day Alle 3 vermakelijke films, op de terugweg zijn er nog een paar die ik wil zien.
@Willy: bedankt voor het lenen van je nekkussentje! Erg veel plezier van gehad.
We waren een uur eerder dan gepland in LA. We landden om 12u00 (21u00 in Nederland) op LAX
In Nederland werden we al tot op het bot gescand met de nieuwe bodyscan. In de States werd ons het hemd van het lijf gevraagd waarom we wel niet kwamen.Een drughondje snuffelde aan onze koffers. Na vngerafdrukken en irisscan achter te hebben gelaten, mochten we dan het 'vrije' land in!
Na even zoeken hadden we dan het Disneybusje gespot dat ons naar ons hotel bracht.
Inchecken kon meteen. Even opgefrist en toen een eindje gelopen. In beweging blijven om maar niet aan de vermoeidheid toe te geven. Dat werd natuurlijk een rondje Disney. Ons hotel ligt naast Disneyland
Na een hapje eten was ik om 19u00 op de hotelkamer.
Bedankt voor alle smsjes, fb-berichtjes en tweets voor de goede congres- annex vakantiewensen.
Al enkel foto's opgeladen.



Nu eindelijk ... slapen ...



3 opmerkingen:

  1. He Judith, dit is al een uitgebreid eerste blogberichtje zeg! Laat er nog vele volgen :-) Veel plezier op je eerste dagje Educause!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Judith, hopelijk zit je weer snel in het goede dagritme (daar heb ik ook nog wel eens mee geworsteld). Succes met het congres en een onvergetelijke tijd in LA en omstreken gewenst!
    Groetjes, hou je taai en geniet ervan!
    Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Judith,fijn om te horen dat de reis goed
    verlopen is.veel succes met het congres!
    Groetjes vanuit een fris maar zonnig Maastricht.

    xxx Pauline

    BeantwoordenVerwijderen