Pagina's

maandag 15 oktober 2012

Klaar voor de grote reis!

Beste bloglezers,

Dank voor al jullie lieve goede-reis-wensen via mail, telefoon, twitter, facebook, whatsapp, via dit blog en de live knuffels! We zijn er klaar voor! Het huis is gepoetst (zo'n beetje) en de tuin is gedaan (zo'n beetje). We hebben afscheid genomen van ouders & kinderen. Het wordt tijd om te gaan. En we hebben er zin in! We zijn er aan toe om energie op te doen, het is voor ons allebei een lang jaar geworden.
Koffers zijn vanmorgen gepakt. Alles past en we hebben nog kilo's over voor de cadeautjes voor de terugreis :) Jammer dat Annie niet mee kan gaan (doktersadvies) dus ons reisgezelschap bestaat uit 9 mensen, naast ons, onze (schoon) zusjes Emmy en Helma, Ingrid en vriendin Josefien (we ontmoeten haar in Kathmandu, zij reist vanaf Schiphol), José en Han en gelukkig voor Frank nog een man: Jef.

http://nl.wikipedia.org/wiki/De_parel_in_de_lotusbloem

De 'kijkcijfers' van mijn blog zijn de laatste dagen flink gestegen :) Ik weet dat ook familie en vrienden van onze reisgenoten meelezen. Welkom! Voel je vrij om ook te reageren onder de blogberichten. Ik zal het delen. Uiteraard zal ieder zijn eigen verhaal mee terug nemen naar Nederland. Dit blog is een verslag van mijn beleving van onze reis.
Ik hoop dat het lukt om vanuit Nepal berichten te plaatsen. Er zijn vele stroomstoringen en hoewel we wifi in het hotel hebben, weet ik niet hoe snel deze is. We wachten af.

Hopelijk volgt het volgende bericht snel vanuit Bhaktapur, maar eerst nog een reisje van zo'n 24 uur voor de boeg.

Namasté
Frank & Judith 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten