Pagina's

zondag 13 juni 2010

Gadgets enzo

Zondagavond is meestal mijn Blogger-avond. Heb geen inspiratie voor het duoblog ICTO op het ZuydPLEIN, trouwens Marcel is aan de beurt :P.
Dus heb ik rondgekeken in wat mijn collega Bibliobloggers van Zuyd tot nu toe hebben geblogd. Leuke posts, heb hier en daar wat reacties geplaatst. Helaas lukte dat bij het blog van Jill niet, ik kon de verificatiecode niet intypen.
Zag dat Alfons artikelen uit zijn Google Reader als gadget had toegevoegd, dat heb ik ook gedaan met mijn gedeelde items.
Natuurlijk heb ik gadgets als mijn twitterupdates :), share this (facebook/twitter) en labels toegevoegd naast de vrij standaard gadgets als zoeken in dit blog, over mij, blogarchief. en volgers. Heb inmiddels 4 volgers (leuk!) maar zelf volg ik er geen via Blogger doe dat liever via Google Reader. Ik heb alle Bibliobloggers van Zuyd opgenomen in mijn GR en als gadget op mijn blog geplaatst. Heb ik ze nu allemaal??
Het stoorde me dat het YouTube filmpje van mijn vorig blogpost buiten de kaders viel, dat heb ik html aangepast. Dat doe ik nu ook bij elke hyperlink, want ik wil dat deze in een nieuwe pagina openen. Met dank aan Pascal en Hotelschoolcollega Jos die in een reactie meldden hoe ik dit kon doen.
Bij het commetaarveld heb ik reactiemogelijkheid als grappig-interessant-te gek toegevoegd, een beetje zoals dat in Facebook kan, alleen zie ik hier niet wie wat vind. Dat is dan weer jammer.
En tot slot nog een photostream van Picasa. In mijn openbaar album staan alleen maar Zuyd-foto's.
Al met al ben ik wel tevreden over de vormgeving van mijn blog.
Zal deze week mijn huiswerkopdracht nog eens bekijken ....

En zo gaat al fröbbelend een zondagavond voorbij. Duitsland heeft ondertussen met 4-0 gewonnen, dat is 1 punt voor mij in de voetbalpool van ZuydPLEIN Heerlen. Van de 8 wedstrijden heb ik (dan wel mijn zoon ;)) 2 wedstrijden goed gegokt. Is dat een goede score??

1 opmerking:

  1. Nou Judith... I stand in awe! Voordat ik jouw level heb bereikt vrees ik dat ik toch een hele poos verder ben. Hier kan ik alleen maar van dromen.

    BeantwoordenVerwijderen