Pagina's

woensdag 26 januari 2011

Bloggen met iPhone

Twee van onze (PABO) cursisten van de eDingen@Zuyd zijn samen met hun ICTO-adviseur gaan bloggen. Zie hun blog triootjeonderwijs.blogspot.com
In de eerste post gaat het over bloggen met de iPhone. Ik heb daarvoor een app gekocht nl BloggPress. Maar tot op heden niet mee gewerkt. Het kan een handige app zijn voor korte blogpost. Maar meestal schrijf tik langere berichten en daar vind ik de iPhone niet echt geschikt voor




Plaatjes invoegen lukt wel met een plaatje vanaf iPhone maar andere plaatjes en video's vind ik niet zo snel.
Ben ook benieuwd of bovengenoemd URL van blog gelinkt wordt en in een nieuw venster opent.
Deze app heeft een beperkte functionaliteit. Ik wil meestal toch ook qua lay-out een mooie post en dat kan ik via deze app niet aanpassen.
Mijn 1e indruk geschikt voor snelle korte teksten, dus niets voor mij. Maar ik ben benieuwd naar ervaringen van anderen.

Groet,
Judith

Aanvulling: bovenstaand bericht is dus met de iPhone app BlogPress geschreven en verstuurd. Helaas wordt het URL dus niet gelinkt dus hierbij de link naar het 'triootje onderwijs' Maar goed dat Margreet die vraag stelde, dat triggerde mij weer om het even uit te proberen. Maar waarschijnlijk eens maar niet (vaak) meer :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten