Pagina's

zaterdag 1 januari 2011

Blog discipline

Een nieuw jaar vol met nieuwe voornemens, ook wat betreft bloggen.
Ik ga meer en korter bloggen, dat is niet helemaal gelukt bij mijn 1e blog op het duoblog over een boek dat ik in de kerstvakantie heb gelezen: Sex, blogs & rock-'n-roll.. Maar hier was ook zoveel over te vertellen :)
Ik hoop dat mijn 'dingenclubje' de moeite neemt om de blogpost te lezen én te reageren ;) Veel informatie voor beginnende bloggers zijn hier te vinden.

De vakantie is voorbij, dus ik ga er weer tegenaan. Jullie ook?
Ik ga mijn 'coach'-discipline ook weer inplannen. Dit heb ik de laatste weken wat verwaarloosd, maar kerstvakantie is toch een goed excuus ;)

Of ruilen jullie bloggen toch in voor Twitter of Facebook? Hiermee kan je snel berichtjes posten, en hierop wordt  wel veel sneller gereageerd. Je volgt dan mensen en je wordt gevolgd (Twitter) of je wordt vriendjes (Facebook/Hyves).
Meer over microbloggen zoals Twitter en Yammer tijdens Ding 3 op 6 januari!
Tot dan.

groet,
Judith

Deze week ontvangen jullie een uitnodiging voor Yammer!

1 opmerking:

  1. Hey Judith, goed bezig hoor! Ik ga zo ook weer een 'blogje doen'. Wat het boek betreft: ik heb hem besteld! Ben benieuwd...

    BeantwoordenVerwijderen